Wydział Finansowy:



WYDZIAŁ FINANSOWY
- II piętro -

DYREKTOR WYDZIAŁU

Aleksandra Wojcieszyńska - Skarbnik Gminy
pok. nr 203

tel. wew. 314

KSIĘGOWOŚĆ BUDŻETOWA

mgr Iwona Lewandowska - Główna Księgowa
pok. nr 201

tel. wew. 319

Lucyna Rekowska - Inspektor
pok. nr 201
tel. wew. 319

Renata Gruchałła Węsierska - Podinspektor
pok. nr 202
tel. wew. 301

Grażyna Thiede - Podinspektor
pok. nr 208

tel. wew. 321

mgr Agnieszka Grabowska - Podinspektor
pok. nr 208
tel. wew. 321

KSIĘGOWOŚĆ PODATKOWA

mgr Ilona Pilcek - Inspektor
pok. nr 200
tel. wew. 313

lic. Ewa Czapiewska - Podinspektor
pok. nr 200
tel. wew. 313

mgr Joanna Biesek-Szmyt - Inspektor
pok. nr 200 a
tel. wew. 307

mgr inż. Anna Windorpska - Podinspektor
pok. nr 200 a
tel. wew. 307

mgr Joanna Jankowska - Inspektor - urlop wychowawczy
pok. nr 200 a
tel. wew. 307


PODATKI I OPŁATY LOKALNE

Ewa Łepek - Podinspektor
pok. nr 209
tel. wew. 312

mgr Barbara Meyer - Myzyk - Inspektor
pok. nr 209
tel. wew. 312

KASA

Bożena Gołła - Inspektor
pok. nr 210
tel. wew. 315


ZADANIA WYDZIAŁU FINANSOWEGO:
1/
prowadzenie ewidencji podatników i inkasentów
2/ gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem
prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi podatkowemu
3/ przygotowywanie aktów administracyjnych dotyczących podatków i opłat
4/ podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń
pieniężnych oraz postępowanie zmierzające do ustanowienia hipoteki na
nieruchomościach i innych zabezpieczeń na nieruchomościach
5/ prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych
6/ przygotowywanie danych do projektów aktów prawnych dotyczących
podatków i opłat
7/ przygotowywanie projektów uchwał w zakresie gospodarki finansowej
8/ przygotowywanie sprawozdań dotyczących podatków i opłat
9/ przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy
10/ przygotowanie informacji z wykonania budżetu za I półrocze roku budżetowego
11/ przygotowanie sprawozdania z wykonania budżetu za poprzedni rok budżetowy na
sesję w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta
12/ zapewnienie obsługi finansowo - księgowej i kasowej Urzędu
13/ uruchamianie środków finansowych dla jednostek budżetowych, zakładu budżetowego,
instytucji kultury
14/ przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków z zakresu
sprawozdawczości
15/ sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek
organizacyjnych
16/ prowadzenie ksiąg rachunkowych
17/ rozliczanie inwentaryzacji
18/ inkasowanie podatku od towarów i usług VAT
19/ dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów i ustalanie wyniku finansowego
20/ przygotowywanie sprawozdań finansowych
21/dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych prawnych.




Wytworzył: Żaneta Szulc (2 marca 2005)
Opublikował: Żaneta Szulc (2 marca 2005, 12:31:22)

Ostatnia zmiana: Anna Windorpska (9 lutego 2018, 09:37:19)
Zmieniono: aktualizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 12990

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij